Threesome vir “die brein”

Posted: Februarie 5, 2009 in Uncategorized

three-blonds

“die brein” droom van n “threesome” ai maar sy vrou wil nie byt nie, So brein ek het maar vir jou n threesome gereel.

GENIET DIT!!

Kommentaar
  1. Dellie sê:

    Hie-hie, ek vermoed dis die naaste wat hy aan ene gaan kom! 😆

  2. Thasia sê:

    hey parkes

    ok gaan na http://www.vriendekring.co.za hulle verduidelik daar hoe!
    of as jy op mirc is net /join #vriendekring

    Lekker dag

  3. Zee sê:

    Whahaha hierdie is classic…. Breintjie, jy mag net kyk 😆 😆

  4. Die Brein sê:

    Shit nou maak jy my kop draai.Ja Hugh Hefner is `n lucky ou.Jy straf my!!

  5. shame man arme brein. toemaar jy mis niks, eintlik is ‘n 3-some baie harde werk….

  6. parkes1 sê:

    My kinders het vir my n Surprise Party gehou saterdag, maar ek het geweet van die Party, my kleinkind het vir my vertel en ek wou see toe gaan vir die naweek, maar my man het toe vertel van die Party. Die Party was heerlik.
    En nou ja n jaar ouer Ai!!!!

Lewer kommentaar

