Happy Birthday

Posted: Februarie 6, 2009 in Uncategorized

happy-birthday-1

Kommentaar
  1. Zee sê:

    Baie geluk met jou verjaarsdag!

  2. parkes1 sê:

    Baie Dankie Zee

  3. kewer sê:

    Liewer bietjie laat as nooit !! In spesiale dag in enige mens se lewe. Mag jy nog vir jare gespaar word vir almal om jou.Baie geluk.

  4. kewer sê:

    Elsa het jy my antwoord gekry op jou “birthday” ???
    By my kant hang hy nog >>>> Wys hy is nog onder
    Sensorskap !!! Ha a eeee

  5. Wipneus! sê:

    Ek is jammer ek is laat! Baie geluk met jou verjaarsdag, mag die nuwe jaar al jou drome waar maak. Hoop jy was lekker bederf? 🙂

  6. parkes1 sê:

    Kewer baie dankie vir die boodskap ek waardeer dit!!!

  7. parkes1 sê:

    Wipneus baie dankie vir jou boodskap dit word opreg waardeer!!

Lewer kommentaar

