Sometimes

Posted: Maart 16, 2009 in Uncategorized

Sometimes…..

when you cry…..

no one sees your tears.

cry-2

 

 

 

 

 

Sometimes…..

when you are in pain…..

no one sees your hurt.

sad

 

 

 

 

 

Sometimes…..

when you are worried…..

no one sees your stress.

worried1

 

 

 

 

 

Sometimes…..

when you are happy…..

no one sees your smile.

smile

 

 

 

 

 

 

MAAR POEP NET…..

fart-1

 

 

 

 

 

 

 

Dan hoor flippen almal jou!!!!!!!!!

HAVE A FABULOUS DAY!!!!!!!!!!!!!

Kommentaar
  1. Zee sê:

    Jinne, dis so waar😆

  2. Thasia sê:

    hey parkes

    jong ek sien nie dat die smilebox iets doen nie!! dit vat net lank !!!!

  3. parkes1 sê:

    Thasia ek het dit gedown load maar sukkel om dit na my blog te stuur, ek het n probleem met my password
    Maar dis lekker speel daai ook

Lewer kommentaar

