Monday

Posted: Maart 30, 2009 in Uncategorized

monday_3

Kommentaar
  1. Meermin sê:

    Wonderpark was nag Vrydag was jy nog daar toe die skote so geklap het:?:

  2. parkes1 sê:

    Meermin ek was al weg, maar het van my huis dit gehoor, die meisie by Craft Routes het sondag vir my vertel toe hulle 7 uur huistoe gaan toe is dit rof daar.

  3. meermin sê:

    Juffrou’tjie werk soms daar, sy het die hele Desember vakansie daar gewerk, asook soms naweke en vakansies!!

  4. parkes1 sê:

    Ek sal defnitief n draai maak, ek het die ander dag so op gery en gewonder waar bly jy.

Lewer kommentaar

