The wind beneath my wings

Posted: Junie 8, 2009 in Uncategorized
Tags:

parkes

Kommentaar
  1. Lappies sê:

    Ou gunsteling van my en nog steeds sooooo mooi, thanx!!

  2. Die Brein sê:

    Jou post wil nie oopmaak nie, nou se ek maar net hallo.

  3. parkes1 sê:

    Brein ek het ook gesukkel vanoggend maar ek sien as jy werk met Firefox doen dit so, toe gebruik ek internet explorer toe werk dit

  4. Wipneus sê:

    Parkie natuurlik weet jy nou dat dit een van my gunstelinge is😉

  5. parkes1 sê:

    Wipneus, verseker Dankie vir die hulp!!!!!!!!!!!

Lewer kommentaar

