Time

Posted: Augustus 11, 2009 in Uncategorized

Good Morning

butterfly 1a Kid asked God

what is the most important thing

to give to someone

God answered: “TIME” my child.

Child: but why time , not Love?

God: Love … you can give that,

you can have that, you can share that to anybody,

butterfly 4but with TIME, you can’t stop it or control it,

because you can never bringback the TIME

that has gone by …..

So spend your time wisely and cherish it

while you still have it.

butterfly 3Spend time with your loved ones,

because you never know when your TIME is over.

Have a nice day !!!

Kommentaar
  1. Wipneus! sê:

    Wat ‘n pragtige inskrywing, ek het sommer van die ander inskrywings ook gelees wat ek gemis het. Dankie, jou blog is altyd goeie motivering!

  2. Dagse Elsa

    Ek stem met die een geheel en al saam. Mense begryp eers werklik as hulle geliefdes aan die dood afstaan. Dit is daardie tye wat hulle wens dat hulle nog net eenkeer met ‘n persoon kan praat of net bymekaar kan wees.

    Mag jy genoeg tyd kry om aan almal wat vir jou belangrik is dit mee te deel.

    Groete

  3. meermin sê:

    Hallo jy gaan dit nog goed met jou? Ek hou baie van jou blog!!

Lewer kommentaar

