FACEinHOLE

Posted: Augustus 21, 2009 in Uncategorized


Create your own FACEinHOLE

Kommentaar
  1. meermin sê:

    Dankie ek sal daardie dame bel, wil net kyk of skoonpa se plan gaan werk vandag, as dit nie gaan werk nie, gaan ek en iemand wat saam my werk se man ‘n ander plan beraam en sou dit nie werk nie sal ek die dame bel.

    Gelukkig werk die man vir my skoonpa en die gaan weier om sy pay te gee vandag eers die Uno dan sy pay!! My skoonpa was so geskok toe hy al die sms’e lees, die man skuld my R4700 maar ek moet hom R3000 betaal of geen Uno, wel vandag gaan hy met die verkeerde man te doen kry. Hoop maar dit gaan werk.

    Hou maar styf duim vas dat dit wel gaan werk!!

Lewer kommentaar

