Hoe dankbaar is ons ………….

Posted: Maart 24, 2011 in Uncategorized

Alle eer aan U ons Hemelse Vader…

Hoe dankbaar is ons net nie… My God dat ons mag lewe

in die land waarin U ons geplaas het.

Om sorgloos te kan uitroep…

O Here hoe wonderbaar is u naam….

en u het ons lewe gegee, en lewe in oorvloed het u aan ons gegee…. verniet

Want daar is andere………

Wat dit nie het nie….

O Here hoeveel male wasons ondankbaar oor die “Bietjie” wat ek het

oor ek nie geld het vir ” Luxuries” nie

oor ek nie eenkeer n week in die Spur kan gaan eet nie…

O Here… Hoe dankbaar is ons werklik…. vir die oorvloed

dat dit wat ons vandag het….

Alleenlik deur Genade….. aan ons geskenk is………

en dit nie omdat ons goed is nie, Nee…..

maar omdat U ons voorwaardelik liefhet……

en seen…………. O Mens……….

Jy wat nou op daardie stoel sit …Dink Hieraan

Het jy vanoggend lekker ge-eet, koffie gedrink en gewas

Ek wil vra wat van hulle?

Dink hieroor……Het ek en jy in ons “Gesofistikeerdheid” en oorvloed nie dalk al vergeet

net om te se Dankie, Dankie my God om te mag lewe in die land waarin u my geplaas het.

Want so maklik kan alles wat ons het in n oogwink weg wees.

Ek en jy kan nie die lewens van hierdie mense verander nie.

Maar ek en jy kan buig voor n Almagtige God wat se

Ek is die Alfa en die Omega, die begin en die einde, se die Here,

wat is en wat was en wat kom die Almagtige.

Ons kan net dankbaar wees vir alles, want dit is die wil van God

in Christus Jesus oor ons.

Lewer kommentaar

