GOD LUISTER –

Posted: Maart 31, 2011 in Uncategorized

Ek het al vantevore die stuk geplaas, plaas dit weer so mooi!!

Ons aanbid ‘n wonderlike, lewendige, liefdevolle God.  
GOD LUISTER

Elke oggend voordat ek pad vat bid ek en vra die Here om Engele voor my motor uit te stuur.
Oudergewoonte toe doen ek dit weer verlede Dinsdag oggend
Voordat ek ry. Toe lees ek die artikel van Bertha Cronje (oorlede Hansie Cronje se vrou).

Hoe sy die stukkies van haar lewe moes optel en hoe swaar sy gekry het na sy dood al het sy sterk voorgekom.
Sy vertel toe in die artikel dat sy een aand net nie meer kon aangaan nie. Sy het in die donker voor haarkamervenster, teen die gordyne, vir die hele nag gelê en huil en bid.

Toe sy die volgende oggend haar voordeur oopmaak, lê daar ‘n veer op die stoelkussing op die stoep en ‘n veer op die voordeurmatjie reg voor die deur..
Sy en ‘n vriendin het toe in die engelse vertaling van die Bybel die
Woorde ‘feather’ en ‘bird’ gaan opsoek. Toe kry hul ‘n teks wat daarop neerkom dat die Here haar soos ‘n fyn veertjie sal beskerm. Dit het haar gemoedrus gegee.

Wat gebeur toe met my toe ek by die huis kom…..???:
Daar lê ‘n pragtige veer op my matjie voor die voordeur!!!! Net daar
Het ek besef God hoor elke woord wat ons bid. Dit voel dalk soms of ons teen die dak vasbid.

Die boodskap wat ek gekry het,was dat God my wil sê ek hoor jou gebed, en ek beskerm jou daagliks op die paaie!!! Ek HOOR jou!! Is dit nie wonderlik nie?

Die Here is so getrou. Van die dag van my geboorte kyk Hy na my. Alles wat ek het, het ek van Hom ontvang, en is dit nie ontelbaar nie! Hy is Groot en Magtig – Sy naam is Abba – VADER.
Here, U is my lewe, U sorg Vir my. Wat ek ontvang, kom alles van U af. ‘n Pragtige deel is vir My afgemeet, ja wat ek ontvang het, is vir my KOSBAAR!

‘Ken die Here In alles wat jy doen en Hy sal jou die regte pad laat
Wandel – Spr.3:6.

Lewer kommentaar

